MSN iletilerimiz neler???

22 sayfadaki 23 sayfası Önceki  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Sonraki

Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından go_on_it Bir 09.06.07 15:00

Arjumend demiş ki:
olum durum baya vahim miş yaw pale pale pale

merths demiş ki:
cidden yuregim burkuldu krds,durum cok vahim gozukuyo Sad Sad

tamam durum kötü de, acıların cocugu noktasına gelmedik henüz lol! lol! lol!
avatar
go_on_it

Mesaj Sayısı : 614
Yaş : 31
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından damla1755 Bir 09.06.07 18:19

...
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından Arjumend Bir 09.06.07 19:17

yozZality demiş ki:
Arjumend demiş ki:
olum durum baya vahim miş yaw pale pale pale

merths demiş ki:
cidden yuregim burkuldu krds,durum cok vahim gozukuyo Sad Sad

tamam durum kötü de, acıların cocugu noktasına gelmedik henüz lol! lol! lol!

en azından hala araban var dimi yani... lol! lol! lol! lol!
avatar
Arjumend

Mesaj Sayısı : 426
Yaş : 31
Kayıt tarihi : 03/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından iyibiriyim Bir 09.06.07 22:23

Sevemem kimseyi, senin yerine...
avatar
iyibiriyim

Mesaj Sayısı : 233
Kayıt tarihi : 01/04/07

Kullanıcı profilini gör http://www.7ex.org

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından Arjumend Bir 10.06.07 2:10

hep benimle kal, hep benim kal...
avatar
Arjumend

Mesaj Sayısı : 426
Yaş : 31
Kayıt tarihi : 03/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından damla1755 Bir 10.06.07 3:36

...
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından erischen Bir 10.06.07 17:21

damla1755 demiş ki:...


$u 3 noktayı da koyma ßence yorma kendni Very Happy

lol! lol!

@ ßenm ki;


(W).. modern zamnlar da a$k ßuharla$ıp uçmu$ mudur?? *-) ßu mudur?!
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından go_on_it Bir 10.06.07 19:02

Eşitlik arayan mezara gitmeli...
avatar
go_on_it

Mesaj Sayısı : 614
Yaş : 31
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından damla1755 Bir 10.06.07 21:34

erischen demiş ki:
damla1755 demiş ki:...


$u 3 noktayı da koyma ßence yorma kendni Very Happy

lol! lol!

@ ßenm ki;


(W).. modern zamnlar da a$k ßuharla$ıp uçmu$ mudur?? *-) ßu mudur?!

ya vallaa çok boş görünüyo öle ama o üç noktada çok şey gizli afro lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından merths Bir 11.06.07 0:15

3nokta olayni bnde ypym bzn de gnllkle 3ten fzla nokta koyuym 4-5oluyo Very Happy
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından MuRaTTi Bir 11.06.07 2:08

ya gizliymiş 3 nokta tabe lol! aklınıza yazcak bişi gelmio bari 3 nokta koyiim diosunuz. sonra soranlara da çok şey gizli diyerek karizma yapmaya çalışıonuz. hayır kasmayın yani zamanında ben de yapardım ama gerek yok böle şeylere lol! lol!
bu arada iletim: "hani kahramanlar gibi sevecekken seni masal bitti.."
avatar
MuRaTTi

Mesaj Sayısı : 2310
Yaş : 31
Nerden: : öörenci evleri d blok
Kayıt tarihi : 08/02/07

Kullanıcı profilini gör http://www.hacettepeunibjk.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından tammat Bir 11.06.07 2:14

MuRaTTi demiş ki:ya gizliymiş 3 nokta tabe lol! aklınıza yazcak bişi gelmio bari 3 nokta koyiim diosunuz. sonra soranlara da çok şey gizli diyerek karizma yapmaya çalışıonuz. hayır kasmayın yani zamanında ben de yapardım ama gerek yok böle şeylere lol! lol!
bu arada iletim: "hani kahramanlar gibi sevecekken seni masal bitti.."
3nokta ifade etmek istediklerimin hepsini kapsıyo ne uğraşıcam sürekli kişisel iletiyle,kişisel durum sürekli değişiyo zaten
avatar
tammat

Mesaj Sayısı : 190
Yaş : 30
Nerden: : ...
Kayıt tarihi : 28/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından MuRaTTi Bir 11.06.07 2:16

hayatın 3 noktayla sınırlı yani lol!
avatar
MuRaTTi

Mesaj Sayısı : 2310
Yaş : 31
Nerden: : öörenci evleri d blok
Kayıt tarihi : 08/02/07

Kullanıcı profilini gör http://www.hacettepeunibjk.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından tammat Bir 11.06.07 2:26

3 nokta sen de ne ifade ediyo bilmiyorum ama sonsuzluğa inanırım 3 noktaya da,bu durumda sınırsızlık var sınır yerine sanırım nese lol!
avatar
tammat

Mesaj Sayısı : 190
Yaş : 30
Nerden: : ...
Kayıt tarihi : 28/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından MuRaTTi Bir 11.06.07 2:29

hmm deişik bi bakış açısı tabe Very Happy mert de ünlem yapsın iletisini sert adam nası olsa lol! lol!
avatar
MuRaTTi

Mesaj Sayısı : 2310
Yaş : 31
Nerden: : öörenci evleri d blok
Kayıt tarihi : 08/02/07

Kullanıcı profilini gör http://www.hacettepeunibjk.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından tammat Bir 11.06.07 2:34

MuRaTTi demiş ki:hmm deişik bi bakış açısı tabe Very Happy mert de ünlem yapsın iletisini sert adam nası olsa lol! lol!
abi onu mertin keyfi bilir de bakış atamıyomuş,durumu iletiden kurtarabilir haklı olabilirsin tabii lol! lol!
avatar
tammat

Mesaj Sayısı : 190
Yaş : 30
Nerden: : ...
Kayıt tarihi : 28/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından damla1755 Bir 11.06.07 2:56

ileti(al murat oldumu Smile )
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından MuRaTTi Bir 11.06.07 2:57

damla1755 demiş ki:ileti(al murat oldumu Smile )
oldu çok saol lol! lol! cheers
avatar
MuRaTTi

Mesaj Sayısı : 2310
Yaş : 31
Nerden: : öörenci evleri d blok
Kayıt tarihi : 08/02/07

Kullanıcı profilini gör http://www.hacettepeunibjk.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından damla1755 Bir 11.06.07 2:58

MuRaTTi demiş ki:
damla1755 demiş ki:ileti(al murat oldumu Smile )
oldu çok saol lol! lol! cheers

sende o yazmıyo bi kerem geek geek geek geek geek geek
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından MuRaTTi Bir 11.06.07 2:58

zaten quote yaptım farkındaysan Wink
avatar
MuRaTTi

Mesaj Sayısı : 2310
Yaş : 31
Nerden: : öörenci evleri d blok
Kayıt tarihi : 08/02/07

Kullanıcı profilini gör http://www.hacettepeunibjk.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından damla1755 Bir 11.06.07 3:00

olabiliiiirrrr uyuz hemende trsliyo tam fenerli tipi var sende lol!
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından MuRaTTi Bir 11.06.07 3:03

ne terslicem be seni aaaa lol! ayıca elhamdülillah beşiktaşlıyım lol!
avatar
MuRaTTi

Mesaj Sayısı : 2310
Yaş : 31
Nerden: : öörenci evleri d blok
Kayıt tarihi : 08/02/07

Kullanıcı profilini gör http://www.hacettepeunibjk.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından damla1755 Bir 11.06.07 3:04

ehehe tek iyi yönünde o zman lol! lol!
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından merths Bir 11.06.07 13:03

tammat demiş ki:
MuRaTTi demiş ki:hmm deişik bi bakış açısı tabe Very Happy mert de ünlem yapsın iletisini sert adam nası olsa lol! lol!
abi onu mertin keyfi bilir de bakış atamıyomuş,durumu iletiden kurtarabilir haklı olabilirsin tabii lol! lol!
forumdan bi cktk arkmdan atp tutmaalr bslams Very Happy muratti bnm aklima cddn bsy gelmedgi icin nokta koyurm lol! yoksa sonszluk snrsizlk fln gibi kavramlardn dolayi dgl lol! bndn snra unlem koycm ama ya da soru isareti Very Happy Very Happy afro afro
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: MSN iletilerimiz neler???

Mesaj tarafından MuRaTTi Bir 11.06.07 14:57

dürüstlüğünden ve açık sözlülüğünden doayı tebrik ediyorum kardeşim lol! lol!
avatar
MuRaTTi

Mesaj Sayısı : 2310
Yaş : 31
Nerden: : öörenci evleri d blok
Kayıt tarihi : 08/02/07

Kullanıcı profilini gör http://www.hacettepeunibjk.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

22 sayfadaki 23 sayfası Önceki  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Sonraki

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz