bilg. müh.

2 sayfadaki 3 sayfası Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 03.05.07 21:01

erkancaglartaskin demiş ki:ya aslında öyle bi organizasyon yapsak olabilir.bi afiş gibi bişe hazırlasak.citye falan asılır millet görür gelip geçerken
aslnda bu guzel fkr valla,bi ara beytepem.com un vardi afisi,ynls mi htrlyrm,beyhill mydi o scratch
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erkancaglartaskin Bir 04.05.07 1:09

ya bi duyuru hazırlansa citye assak hoş olur :d
avatar
erkancaglartaskin

Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 31
Nerden: : adana
Kayıt tarihi : 04/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından damla1755 Bir 04.05.07 1:16

50yide geçicem mert senide geçiceeem yuppii lol!
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 04.05.07 11:00

damla1755 demiş ki:50yide geçicem mert senide geçiceeem yuppii lol!
kzlern hedefi yuksek olmali o yuzdn emege saygi alkisi ypyrm sana cheers cheers lol! lol! lol!
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 04.05.07 11:01

erkancaglartaskin demiş ki:ya bi duyuru hazırlansa citye assak hoş olur :d
km ugrasck bnla erkan ama bn bi mllete soylym yknda bi daha bulusrz ztn,hc olmadi senlkte gorscz herksle,cok super olur boyle bsy yaprsak
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından sCaRLeT Bir 04.05.07 12:12

merths demiş ki:
erkancaglartaskin demiş ki:ya bi duyuru hazırlansa citye assak hoş olur :d
km ugrasck bnla erkan ama bn bi mllete soylym yknda bi daha bulusrz ztn,hc olmadi senlkte gorscz herksle,cok super olur boyle bsy yaprsak


forum görüşmeleri vardı aslında onu okul dıiında diilde okul içinde yapsak daa hoş olur:)


(bi ÖNERİ tabiii ki) lol!

_________________
TeLL mE BAbY WatZ Ur StoRY?Smile
avatar
sCaRLeT

Mesaj Sayısı : 225
Yaş : 32
Nerden: : beytepe/faculity of engineering
Kayıt tarihi : 20/09/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erkancaglartaskin Bir 05.05.07 0:36

ya şenliklerde toplanacakmısınız siz?
avatar
erkancaglartaskin

Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 31
Nerden: : adana
Kayıt tarihi : 04/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 05.05.07 13:06

erkancaglartaskin demiş ki:ya şenliklerde toplanacakmısınız siz?
senklerde muratti cagill ben farkow bruja bulusalm mi dedk,snrada herks nereye tklcagni foruma yazsn herks grubuyla oraya glsn hep beraber kaynatlm dedk,buyuk ihtimal oyle ypcz erkan goruscez yani senlkte
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından caglar_akturk Bir 23.05.07 18:00

Gerçi baya bir zamandır üyeyim üyeydim ama pek girmiyordum.. Artık zaman buldukça ve de siz takıldıkça takılırım.... Herkese merhabalar arkadaşlar....
avatar
caglar_akturk

Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 29/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından telar Bir 23.05.07 20:25

caglar_akturk demiş ki:Gerçi baya bir zamandır üyeyim üyeydim ama pek girmiyordum.. Artık zaman buldukça ve de siz takıldıkça takılırım.... Herkese merhabalar arkadaşlar....

melabaaaa
avatar
telar

Mesaj Sayısı : 173
Yaş : 39
Nerden: : Istanbul
Kayıt tarihi : 13/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 23.05.07 21:01

caglar_akturk demiş ki:Gerçi baya bir zamandır üyeyim üyeydim ama pek girmiyordum.. Artık zaman buldukça ve de siz takıldıkça takılırım.... Herkese merhabalar arkadaşlar....
merhaba hosgldn foruma
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından Farkow Bir 24.05.07 0:38

bilgisayar muhendisleri
programlama ile ilgilenmek istiyorsanız hacettepe de bi ekip kuracagiz
ilgili yazi duyurularda...
avatar
Farkow

Mesaj Sayısı : 428
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 10/12/06

Kullanıcı profilini gör http://www.ranpugin.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erkancaglartaskin Bir 26.05.07 15:45

millet derslerden fırsat bulursa gelen olur belki :d
avatar
erkancaglartaskin

Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 31
Nerden: : adana
Kayıt tarihi : 04/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından caglar_akturk Bir 28.05.07 19:02

Merhaba hoşbuldum....
avatar
caglar_akturk

Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 29/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erischen Bir 29.05.07 0:03

piskarcılar yavaş yavaş dökülüo Smile Smile Smile
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 05.06.07 20:56

caglar_akturk demiş ki:Merhaba hoşbuldum....
cok clgn bi foruma grs olms Very Happy
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından caglar_akturk Bir 08.06.07 23:39

Bakalım artık göreceğiz Very Happy Very Happy
avatar
caglar_akturk

Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 29/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erkancaglartaskin Bir 15.06.07 20:28

millet nereye kayboldunuz yaw
avatar
erkancaglartaskin

Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 31
Nerden: : adana
Kayıt tarihi : 04/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erischen Bir 16.06.07 22:38

herke$ler ßurdada sen nerdesn Neutral Neutral
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından MuRaTTi Bir 19.06.07 0:54

bence ders çalışıo herkes lol! lol!
avatar
MuRaTTi

Mesaj Sayısı : 2310
Yaş : 31
Nerden: : öörenci evleri d blok
Kayıt tarihi : 08/02/07

Kullanıcı profilini gör http://www.hacettepeunibjk.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erischen Bir 19.06.07 15:38

MuRaTTi demiş ki:bence ders çalışıo herkes lol! lol!



ders demein artık yeter yaaaaa pale Sad Mad silent Evil or Very Mad Crying or Very sad confused affraid No Question Question
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 20.06.07 1:46

MuRaTTi demiş ki:bence ders çalışıo herkes lol! lol!
seneye hazrlk mi yapiyolar lol!
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erischen Bir 20.06.07 11:32

$u ßi hafta kimse ders demesn nolur ya Sad
sonra siz istemesinz de ben ders ders ders ders ders ders ders ders dicemmm Sad

kafayı yedm ya Sad Sad


ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 20.06.07 23:10

erischen demiş ki:$u ßi hafta kimse ders demesn nolur ya Sad
sonra siz istemesinz de ben ders ders ders ders ders ders ders ders dicemmm Sad

kafayı yedm ya Sad Sad


ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders ders ders ders ders Neutral ders ders ders ders ders ders
yazkkk Crying or Very sad Crying or Very sad Sad
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından go_on_it Bir 21.06.07 3:46

erischen valla yazık ya :/ Sad
avatar
go_on_it

Mesaj Sayısı : 614
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

2 sayfadaki 3 sayfası Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz