bilg. müh.

3 sayfadaki 3 sayfası Önceki  1, 2, 3

Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erischen Bir 21.06.07 15:04

acımayın bana ya Sad
yardm etmens kafi Razz
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erischen Bir 21.06.07 15:05

forum benm için ağlıo yok böle bişe lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn : ) göslerm yaşardı tekrardan Very Happy
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erkancaglartaskin Bir 22.06.07 16:15

kampüs nasıl ya acaba yaz okulunda :p gidenler anlatın hele bi Smile[/img]
avatar
erkancaglartaskin

Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 31
Nerden: : adana
Kayıt tarihi : 04/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 23.06.07 0:59

erischen demiş ki:forum benm için ağlıo yok böle bişe lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn : ) göslerm yaşardı tekrardan Very Happy
lol! ne dmk erishen her zmn yanndayz Very Happy
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erischen Bir 24.06.07 12:14

merths demiş ki:
erischen demiş ki:forum benm için ağlıo yok böle bişe lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn : ) göslerm yaşardı tekrardan Very Happy
lol! ne dmk erishen her zmn yanndayz Very Happy


ay ay ay çok tşk edermmm : )
yüzünüsü kara çıkarmıcm lol!
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erkancaglartaskin Bir 24.06.07 19:11

bilgisayar muhendisliginde olan arkadaslara sesleniyorum.
1. sınıf fizik ve matematik derslerinde hangi kitaplar kullanılıyor.bide ders iceriklerini,konuları sölerseniz cok sevinirim yaa.
avatar
erkancaglartaskin

Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 31
Nerden: : adana
Kayıt tarihi : 04/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından clk Bir 27.06.07 22:58

erkancaglartaskin demiş ki:bilgisayar muhendisliginde olan arkadaslara sesleniyorum.
1. sınıf fizik ve matematik derslerinde hangi kitaplar kullanılıyor.bide ders iceriklerini,konuları sölerseniz cok sevinirim yaa.

yaw bu nasıl bi azimdir vay bea valla takdire şayan lol! napcaksın yau yaz günü yaz günü ders mi çalışcaksın bak hazırlıktan yeni çıkmış ve bölüm için heyecanlanıor olablirsin ama inan hiç tavsiyee etmem ya yazık bu kdr heyecan şimdiden Laughing
avatar
clk

Mesaj Sayısı : 14
Yaş : 31
Kayıt tarihi : 25/06/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından suleymank Bir 28.06.07 0:54

erischen demiş ki:forum benm için ağlıo yok böle bişe lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn : ) göslerm yaşardı tekrardan Very Happy


yaw bu yaşta 1. sınıf bitmiş ve ağlıo da..
bizde 2. hazırlığı bitirdikte hala bölüme başlayacaz Sleep
avatar
suleymank

Mesaj Sayısı : 32
Yaş : 30
Nerden: : ankara
Kayıt tarihi : 27/06/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erischen Bir 28.06.07 14:35

suleymank demiş ki:
erischen demiş ki:forum benm için ağlıo yok böle bişe lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn : ) göslerm yaşardı tekrardan Very Happy


yaw bu yaşta 1. sınıf bitmiş ve ağlıo da..
bizde 2. hazırlığı bitirdikte hala bölüme başlayacaz Sleep


yanlş olmasn öss hazırlıım ben geek
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından merths Bir 29.06.07 0:41

erischen demiş ki:
suleymank demiş ki:
erischen demiş ki:forum benm için ağlıo yok böle bişe lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn : ) göslerm yaşardı tekrardan Very Happy


yaw bu yaşta 1. sınıf bitmiş ve ağlıo da..
bizde 2. hazırlığı bitirdikte hala bölüme başlayacaz Sleep


yanlş olmasn öss hazırlıım ben geek
lol! lol! biraz yanls olms sanki burda Very Happy
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bilg. müh.

Mesaj tarafından erischen Bir 29.06.07 12:37

merths demiş ki:
erischen demiş ki:
suleymank demiş ki:
erischen demiş ki:forum benm için ağlıo yok böle bişe lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn : ) göslerm yaşardı tekrardan Very Happy


yaw bu yaşta 1. sınıf bitmiş ve ağlıo da..
bizde 2. hazırlığı bitirdikte hala bölüme başlayacaz Sleep


yanlş olmasn öss hazırlıım ben geek
lol! lol! biraz yanls olms sanki burda Very Happy

öğrenmeyen kalmadı zaten lol!
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

3 sayfadaki 3 sayfası Önceki  1, 2, 3

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz