Benden sonra kim yazacak?

4 sayfadaki 25 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Sonraki

Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından erischen Bir 15.05.07 19:02

hyr ßennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından özlem-hcttp Bir 15.05.07 19:22

hayır bennnnnnnnnnnnnnnnnnn Smile

özlem-hcttp

Mesaj Sayısı : 2045
Nerden: : pzt,salı,çarş. beytepedeyim:)))
Kayıt tarihi : 31/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından Palp Fikşın Bir 15.05.07 19:48

hueeleeeaaayyyynnnn Laughing
avatar
Palp Fikşın

Mesaj Sayısı : 1317
Yaş : 34
Nerden: : D.T.C. (type) F.
Kayıt tarihi : 25/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından merths Bir 15.05.07 21:24

glsne yazdmvalla bndn snrada muratti krdsm yazar
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından erischen Bir 15.05.07 21:52

adımı deiştrsemmi muratti die napsam yada yasmasam mı Neutral


amannn düşün düşün ***** lol! lol!
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından merths Bir 16.05.07 13:24

bn yazdmm bile
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından damla1755 Bir 16.05.07 13:25

şimdide ben
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından merths Bir 16.05.07 13:26

damla1755 demiş ki:şimdide ben
ozenti genclk bn yazdm diye hmn yazieksk kalma lol! lol!
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından damla1755 Bir 16.05.07 13:31

ay bi özendim bi özendim anlatamam hatta titreme bile geliyo lol!
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından merths Bir 16.05.07 13:33

damla1755 demiş ki:ay bi özendim bi özendim anlatamam hatta titreme bile geliyo lol!
lol! lol! lol! lol! bi de saka gibi de tam olsn lol!
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından damla1755 Bir 16.05.07 13:34

şaka gibi ya lol!
avatar
damla1755

Mesaj Sayısı : 655
Yaş : 30
Nerden: : İSTATİSTİİK
Kayıt tarihi : 01/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından özlem-hcttp Bir 16.05.07 16:59

bennnnnnnnnnnnnnnnn Smile

özlem-hcttp

Mesaj Sayısı : 2045
Nerden: : pzt,salı,çarş. beytepedeyim:)))
Kayıt tarihi : 31/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından erischen Bir 16.05.07 23:09

we son olarak ta beeeeeeeeeeennnnn Wink
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından özlem-hcttp Bir 16.05.07 23:18

ve de bennnnnnn... benden sonra erishen yazar sanki Smile

özlem-hcttp

Mesaj Sayısı : 2045
Nerden: : pzt,salı,çarş. beytepedeyim:)))
Kayıt tarihi : 31/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından telar Bir 16.05.07 23:25

hmmmmmm
avatar
telar

Mesaj Sayısı : 173
Yaş : 39
Nerden: : Istanbul
Kayıt tarihi : 13/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından özlem-hcttp Bir 16.05.07 23:26

telar demiş ki:hmmmmmm
hımmmmmmmm mı ??? ne manada yani??? Very Happy Very Happy Very Happy benden sonra erishen yazar... biliyom ben onu.. yapar o Smile

özlem-hcttp

Mesaj Sayısı : 2045
Nerden: : pzt,salı,çarş. beytepedeyim:)))
Kayıt tarihi : 31/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından erischen Bir 16.05.07 23:28

ya yapmıcaktm aslında ama sırf seni yalancı çıakrmamak için yaziim dedmmm lol!

bu arada ordaki hmm ı bende çözemedm Neutral
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından telar Bir 16.05.07 23:29

yahu nesini çözemediniz... nerdesin de hala neden yazmadın yazsana yahu manasındaydı
avatar
telar

Mesaj Sayısı : 173
Yaş : 39
Nerden: : Istanbul
Kayıt tarihi : 13/05/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından özlem-hcttp Bir 16.05.07 23:29

erischen demiş ki:ya yapmıcaktm aslında ama sırf seni yalancı çıakrmamak için yaziim dedmmm lol!

bu arada ordaki hmm ı bende çözemedm Neutral
birazdan bi açıklama yapılır diyorum ben... Smile umuyorum ama bakalım Smile bu arada sağol Wink

özlem-hcttp

Mesaj Sayısı : 2045
Nerden: : pzt,salı,çarş. beytepedeyim:)))
Kayıt tarihi : 31/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından erischen Bir 16.05.07 23:31

özlem-hcttp demiş ki:
erischen demiş ki:ya yapmıcaktm aslında ama sırf seni yalancı çıakrmamak için yaziim dedmmm lol!

bu arada ordaki hmm ı bende çözemedm Neutral
birazdan bi açıklama yapılır diyorum ben... Smile umuyorum ama bakalım Smile bu arada sağol Wink

ne demek sen bi tık de ben gelirm yettm gari şeklinde lol! lol!
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından özlem-hcttp Bir 16.05.07 23:35

erischen demiş ki:
özlem-hcttp demiş ki:
erischen demiş ki:ya yapmıcaktm aslında ama sırf seni yalancı çıakrmamak için yaziim dedmmm lol!

bu arada ordaki hmm ı bende çözemedm Neutral
birazdan bi açıklama yapılır diyorum ben... Smile umuyorum ama bakalım Smile bu arada sağol Wink

ne demek sen bi tık de ben gelirm yettm gari şeklinde lol! lol!
Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink

özlem-hcttp

Mesaj Sayısı : 2045
Nerden: : pzt,salı,çarş. beytepedeyim:)))
Kayıt tarihi : 31/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından erischen Bir 17.05.07 0:46

yalnz açıklıa kavuşmayan bi konu war bu hmmmmm ne demek oluo Neutral
avatar
erischen

Mesaj Sayısı : 1323
Yaş : 29
Kayıt tarihi : 09/03/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından özlem-hcttp Bir 17.05.07 13:07

erischen demiş ki:yalnz açıklıa kavuşmayan bi konu war bu hmmmmm ne demek oluo Neutral
bilmiyorum... neyse... öğrenemiycez de sanırım... lol!

özlem-hcttp

Mesaj Sayısı : 2045
Nerden: : pzt,salı,çarş. beytepedeyim:)))
Kayıt tarihi : 31/12/06

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından merths Bir 17.05.07 19:15

gldmmm ve yazdmm
avatar
merths

Mesaj Sayısı : 4209
Kayıt tarihi : 24/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Benden sonra kim yazacak?

Mesaj tarafından Palp Fikşın Bir 17.05.07 19:19

cheers
avatar
Palp Fikşın

Mesaj Sayısı : 1317
Yaş : 34
Nerden: : D.T.C. (type) F.
Kayıt tarihi : 25/01/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

4 sayfadaki 25 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Sonraki

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz